11. Beogradski Salon Vina ove godine biće održan u hotelu "Hyatt Regency" pod sloganom "Wine Match" i u novoj deceniji imaće novi koncept.
Salon je konceptualno i programski fokusiran ka progresivnim ljubiteljima vina, odnosno ka potrošačima kojima vino nije samo deo životnog stila, nego i način života, jer žele da o njemu uče, da unapređuju svoje znanje, da putuju i otkrivaju nova vina i nova podneblja, kao i da budu otvoreni prema novim stilovima, pravcima i idejama, najavilo je Udruženje turističkih novinara Vojvodine.
Izvršni organizator Salona je agencija "InVino", a programski organizator WineMatch – grupacija koja okuplja domaće i strane proizvođače, uvoznike i distributere vina i hrane, kao i kompanije i pojedince iz oblasti ugostiteljstva, medija i marketinga, sa osnovnom idejom da unapređuje i promoviše autentične proizvode visokog kvaliteta.
Na ovogodišnjem Salonu će biti predstavljeno oko 500 vina. Više od 50 pratećih događaja koncipirano je u okviru pet glavnih programskih segmenata: specijalne degustacije za profesionalne kupce, ekskluzivne degustacije za privatne kupce, master Class degustacije za edukovane ljubitelje vina, edukativne degustacije za nove generacije i premijerne degustacije novih vina.
Ako nemate nalog, registrujte se ovde