7. Međunarodni sajam vina, jedna je od četiri manifestacije koje će od 18. do 21. februara biti održane na Beogradskom sajmu. Uz sajmove turizma, hotelsko-ugostiteljske opreme i suvenira, više od 130 izlagača iz 11 zemalja posetiocima će u hali 2B predstaviti svoja najbolja vina i opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, a promovisaće i vinsku kulturu i vinski turizam. Beogradski sajam ovu manifestaciju organizuje u saradnji sa Udruženjem vinara i vinogradara Srbije – VIVIS i Privrednim društvom „Srpsko vino“.
Pored domaćih, na Sajmu učestvuju proizvođači vina i opreme iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Bugarske, Mađarske, Italije, Republike Srpske i Španije.
Izlagački program karakteriše trend grupnih nastupa. Na zajedničkom štandu nastupiće najveći broj vinara iz Župe, Udruženja Šumadije (Zadužbina, Aleksandrović, Radovanović, Tarpoš, Stari hrast, Rogan, Despotika), Republike Srpske (Tvrdoš, Vukoje...), vinari sa Kosova i Metohije (Dečanska vinica, Vinarija Antić, Vinarija Đuričić, Vinica Petrović, Vinarija Manitašević, Vinarija Brkić), Udruženje Srpska rakija, a zajednički nastup imaće i učesnici iz Hrvatske (Zagreb, Ilok, Osijek, Erdut).
Na Sajmu učestvuju i vodeće vinarije iz Vojvodine, među kojima su one sa Fruške Gore - vinarija Kovačević i Mačkov podrum, a iz Subotičke regije - Zvonko Bogdan, Dibonis, kao i vinarija Do kraja sveta.
Uz najbolje srpske i najuglednije regionalne vinare i vinarije, distributere vina iz svih krajeva sveta i proizvođače vinarske opreme, ove godine posebna pažnja biće posvećena proizvođačima rakije. Oni će se predstaviti na štandu Nacionalne asocijacije proizvođača rakija Srbije „Srpska rakija“.
Ove godine posebna pažnja je posvećena unapređenju pratećeg programa. Izlagači i posetioci moći će da uživaju u besplatnim stručnim prezentacijama i interaktivnim promocijama i radionicama. Među najavljenim temama posebnu pažnju privlače priče o komunikaciji etiketa i potrošača, uparivanju čokolade sa rakijom i vinima, pozadini organizacije vinskih festivala. Posebno će biti predstavljena Akademija vinskog turizma, kao i različiti stilovi pripremanja jela od mesa i usklađivanje hrane sa vinima. Novinu je i kompjutersko dijagnostikovanje mikroklime vinograda.
I ove godine će se održati BEOWINE CHALLENGE CUP, tradicionalno takmičenje za izbor najboljih vina u osam kategorija.
Medijski partneri manifestacije su RTS i portal Vinovnik.
Ako nemate nalog, registrujte se ovde